neděle 27. června 2010

Romantic look


Ze všeho nejdřív se chci omluvit za delší pauzu v mém blogování. Alergie mě doslova ničí, a tak ani není nálada s odřeným nosem od kapesníku něco fotit.
Když ale v sobotu konečně zase vyskočila rtuť na teploměru nad 25 stupňů, a ikdyž bez kapesníku u nosu vydržím maximálně pár minut, neodolala jsem a musela ven na sluníčko provětrat moji novou sukýnku :) Narazila jsem na ni v malém butiku u nás v UH, kam moc často nechodím, a totálně si ji zamilovala. Nejradši bych ji nosila pořád :)









7 komentářů:

  1. Skvělý blog! :))
    Jestli máš čas, byla bych moc ráda kdybys omrknula můj blog – myslím že se ti bude líbit! Mám sice hodně zahraničních čtenářů, ale mrzí mě, že nemám moc návštěvnic ze své rodné země a tak bych to ráda změnila – jestli se ti bude chtít, můžeš I dát vědět ostatním českým bloggerkám :))

    Přeju ti krásný den a nemůžu už se dočkat až tě uvidím na svém blogu!
    xxx

    OdpovědětVymazat
  2. tričko je skvelé,sukňa tiež..opasok by som dala preč...a boty sú aboslútne že mimo môjho štýlu:)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký outfit, ale ty boty se k tomu podle mě nehodí!:)

    OdpovědětVymazat
  4. I love this outfit! Your skirt is perfect!! ♥♥

    OdpovědětVymazat
  5. pááááni,úúúžasn sukně <3 :)

    OdpovědětVymazat
  6. ta sukně je krásná (divím se, že jsi ji sehnala v UH) a dobře se hodí k tričku. Boty tam ale podle mě nepasují.

    OdpovědětVymazat
  7. děkuji všem za milé komentáře. Podle fotek jsem se až zděsila jak ty botky praští do očí. Souhlasím s vámi - k outfitu se nehodily. Měla jsem původně nachystané balerínky přesně v barvě trička, ale po tom co mě odřely šíleným způsobem celé nožky jsem neměla náladu je na uzdravené nohy znovu obout :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts with Thumbnails
 

Website Visitor Counter
Online Deals Site

Follow my blog with bloglovin