sobota 2. dubna 2011

Krásný dubnový víkend všem !

Dnes byl úžasný den!
Krásná procházka, sluníčko, první letošní (ta nejlepší) točená zmrzka a následné krmení ptáčků oplatkama. Vždy se neuvěřitelně nasměju, jak některý uloví větší kousek a druhý se mu ho snaží ukradnout :) Prostě typické jaro! Všechno mě baví a jsem hrozně akční. Zítra se pokusím zlákat Miliho na brusle, tak uvidíme :)



Dnes jsem konečně vytáhla moje asi nejmilejší šaty. Nechtěla jsem vypadat nějak extrémně romanticky, takže jsem ji zkombinovala klasicky s koženou bundičkou. Pod ni se mi hodila vesta, kterou když jsem objevila v obchodě a ještě za tak směšnou částku, skákala jsem metr vysoko :) Moje nadšení málokdo chápal, ale já z ní mám neuvěřitelnou radost !!








Mějte se krásně. Katka

14 komentářů:

  1. moc ti to sluší...ty saty jsou super:) mají krásnou barvu

    OdpovědětVymazat
  2. Sekne ti to !
    ty boty jsou super

    OdpovědětVymazat
  3. sluší to to! pěkné šaty!*

    OdpovědětVymazat
  4. Na první fotce máš kouzelný úsměv. A máš zajimavé šaty. :)

    OdpovědětVymazat
  5. ta poslední fotka je nejlepší!
    moc Ti to sluší. Ty botičky jsou kouzelné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Wau! Líbí se mi tvůj outfit :) Je to božský :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsi kočka!!! Nádherné, naprosto dokonalá barva šatů, krásné doplňky a ten nejkrásnější úsměv máš! Moc Ti to sluší! :-))

    OdpovědětVymazat
  8. máš krásne okuliare a veľmi pekný blog follow! ak by si chcela pozrieť môj

    www.coco-mocco.blogspot.com (bola by som rada keby si followovala späť :)

    OdpovědětVymazat
  9. tie boty vyzeraju pekne zabijacky :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts with Thumbnails
 

Website Visitor Counter
Online Deals Site

Follow my blog with bloglovin