pondělí 20. září 2010

have a nice day!

Původně jsem si o víkendu chtěla vyrazit jen v hnědých šatech. Celé léto jsem si na ně brousila nedočkavostí zuby! Těšila jsem se, až nastane babí léto a já je na sebe konečně vezmu. Přijdou mi totiž  na léto moc smutné. Bohužel počasí vypadalo hezky jen za oknem a mě drkotaly zuby i s návleky na rukou.. Nic teplejšího jsem si ale na víkend nesbalila, a tak nezbývalo nic jiného než - parádo trp :)

Zbožňuji tu mašličku na šátku. Už mi posloužila jako čelenka, gumička do vlasů, náramek, i ozdoba na pásek. Nikdo mi to nevěří, ale opravdu jsem ji ulovila někomu z bonboniéry :)




7 komentářů:

  1. moc Ti to sluší,ale věřím, že ti zima musela být... A ta mašlička je opravdu kouzelná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, moc ti to sluší, krásné barvy podzimu. I když venku svítí sluníčko, není tam zrovna veliké teplo.
    S tím učením máš pravdu, taky mi přijde, že všem okolo to vychází, naučí se jen půlku a oni je zrovna vyzkouší na tu půlku co umí... ale když jdu já,dostanu nějaké téma, které zrovna není moje oblíbené a pořádně mu nerozumím. Ve druháku jsme měli ze zdravky 15 okruhů, pod nima 3 podotázky a pod těma podotázkama dalších 6 otázech. Uměla jsem snad všechno, jen jedno téma mi dělalo neplechu a byla jsem na něj zkoušená 3x vždy jedno a to samé téma: ledviny. Hrůůůuza!

    OdpovědětVymazat
  3. naozaj super outfit len by som sa bala ze mi zamrznu nohy:)

    OdpovědětVymazat
  4. krasne naruknice, i boticky!!!! mco ti ty usmevave fotky slusiiiiii

    OdpovědětVymazat
  5. pekna maslicka na sale, a celkovo pekne zladena!..

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherně sladěné, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts with Thumbnails
 

Website Visitor Counter
Online Deals Site

Follow my blog with bloglovin