úterý 7. září 2010

Saturday´s outfit

Za týden mi opět začíná škola. Začínám se opravdu těšit. Vypadá to na můj poslední školní rok, tak si ty pohodová studentská léta hodlám pořádně užít. 

Po létu jsem doslova rozmazlená nošením pohodlných sukýnek a šatiček, že do škrtících džín mě momentálně nikdo nedostane. 








10 komentářů:

  1. a je to super, lebo dziny nosi uplne kazdy a nie su vobec vkusne.

    OdpovědětVymazat
  2. B. Napoleonová: Mám na džíny stejný názor :)

    OdpovědětVymazat
  3. mě se taky džíny nelíbí, tohle je mnohem hezčí. Ta bunda je skvělá (:

    OdpovědětVymazat
  4. Tak mně se džíny líbí, ale mám ráda designové kousky, ne nějaké obyčejné, špatně ušité, za pár kaček. Jinak outfit se povedl. Zvlášť bunda je cool. Mám ráda světlé barvy.))

    OdpovědětVymazat
  5. uplne zlaty outfit... a džini mam rada lebo sa citim pohodlne ale leginy su uplne parada!


    www.juliettefashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu moc ti to sluší!!! Krásné oblečení :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný outfit! A hrozně ti to sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherný oufit.. ta bundička!! :) máš nádhernou postavu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Bee: Jejda tak nadhernou teda ani náhodou :))) ale každopádně děkuji :)

    Vero: děkuji.. je z Gate :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts with Thumbnails
 

Website Visitor Counter
Online Deals Site

Follow my blog with bloglovin